torsdag 26 maj 2011

Jobb, stan, oc

Imorse började jag jobba kl 7 =)
men jobbade bara till elva, inte helt fel inte =) 
Efter jobbet så cyklade jag ner på stan, och träffade 
Sandra, och åt lite lunch, och följde henne 
på en shopping tur. 
Idag så köpte ja inte alls ngt =) nöjd tjej. 

Sen cyklade jag hem. Ringde lite olika samtal som 
jag hade. Och nu så har jag två jobb i sommar.
Med dom dagar ja har där ja gjorde praktik, + intro på
ett annat ställe har jag kommit över 80 timmar. 
Hade inte tänkt o jobba så mkt mer än ungefär
100-120 timmar,
så man får lite ledig och kan plugga ändå =) 

Min cykel blev en ledsen cykel idag,
när ja cyklade hemmåt så fick jag 
kliva av för styret åkte neråt.
E de några idioter som haft roligt och 
skruvat löst de? Måste
be Erik titta va de kan vara för fel.
så kanske inte blir cykel till skolan imorgon.
NU e ja lessen :(

Snart kommer Erik hem =) 
Wiiie, har saknat han extra mkt idag,
o ja har absolut ingen aning om va vi ska äta
idag. Något som kan ge en matlåda så han har lite
mat imorgon också =) 

Ne nu tänker ja gå o ställa in disken från i morse,
o sen så ska ja se på The OC.  :P

Inga kommentarer: