söndag 15 maj 2011

Internet fungerar igen

Min data funkar igen, :D Erik fixade den igår.
Underbara han, eller, nu när den 
fungerar vill ju Erik ha tillbaka sin Mac. :( 
Så just nu väger ja för- och nackdelar med att få tillbaka min dator. 

Fördelar
Kan lägga in bilder på datan + bloggen
den e min
behöver inte fråga om ja får lägga in bilder
behöver inte känna att jag snor Eriks data.

Nackdelar
Den här mac:en e ju så mkt bättre.


Haha okej då kanske lite skönt att få tillbaka min.
Men de behöver ju inte Erik veta ;)

Ne när ja får mitt drömjobb med bra betalt, 
då ska ja se till att de e bara Macbook datorer hemma hos oss :) 

Ikväll när ja kommer hem så kommer ja att lägga in bilder.  
Alla bilder som blivit tagna under den tiden ja har haft denna.
Och som ja egentligen har velat lägga in :P

sen kanske de blir bättre uppdateringar än va de ha blivit.
Men med mig vet man aldrig, man kan lika gärna vara så 
att de kommer ta en vecka innan :P 

-------------------------------------------------------

Imorgon så börjar skolan igen. O första dagen börjar med SOVMORGON.
vi börjar ett. Men sen tror ja vi går heldagar resten av veckan.
Och vi kommer ju gå ungefär en vecka innan vi få sommarlov i en hel lång månad. 
då ja ska jobba, o bo i hackås. =) 
Så ska kanske ringa till hovsliden också här
för o se om man kanske kan få några extra timmar om jag 
behöver :P 

Men ska kul o komma tillbaka till skolan, o träffa alla.
Man har träffat typ tre ur klassen bara. :/ 
Men men. 
Får se om vi kan få ihop en grillning med klassen eller ngt sånt.

Ne ja ska väl kanske gå o göra mig i ordning för att åka hem till stora staden
Östersund :) 



Inga kommentarer: