onsdag 25 maj 2011

bilden jag lovade.

God morgon alla!
Jag är vaken e pigg, :O 
de händer då inte ofta, men skönt. Då vet ja att jag
kommer hinna med en del idag. =) 

Var vaken till och med när Erik gick,
då brukar jag oftast ligga helt utslagen.

---------------------------------------------------------------------------------

Lovade ju en bild igår, så den kommer här,
 
Han e då helt underbart söt :) 

Har även fått en bild ifrån replokalen, o 
de syns ju hur glad han e
 
Och undertiden dom spelade så 
satt jag i fönstret och knäppte kort på träden,
och jag själv blev ganska nöjd med bilderna. 
 

----------------------------------------------------------------------
Nu ska ja kliva upp o fixa både hemma och mig själv.
Hoppas på lite sol, så att man kanske kan ta på 
sig sina shorts och ett linne, och en liten tröja ovanpå.
Annars blir de nog mina tajta jeans och ett linne. 
Hm vi får se.




Inga kommentarer: