onsdag 18 maj 2011

Vilken ser godast ut?

Idag var de en hel skoldag idag igen =) 
Skönt o ha lektioner o så.
Men de vart en väldigt tidig morgon. Var riktigt längesen jag var 
tvungen o kliva upp senast 7 för o hinna klart hemma. 
Men de gick. O hann i tid gjorde ja också.

Hade kursstart på Etik och Livsfrågor idag, 
verkar vara en ganska intresserad kurs. 
Och våran klass verkar bli mer o mer sammansvetsad.
Och de e roligt. =) 
Blev en heldag idag, så vi tittade på föreläsningen
också på skolan istället för att göra de hemma. 

Så fick gå o köpa mig lite lunch. Hade räknat med
att bara gå till halv tolv. 
Så någon lunch, de hade man ju inte med sig. 
Och på rasten så satt vi ute i solen o solade,
o pratade lite =) 

Efter skolan så gick jag och Paula och tog en glass på
Kärnan, men de tog lite tid innan han kom, vi fick gå runt o se om vi
hittade han i kassan.
Han fick nog lite dåligt samvete, eftersom att 
vi fick lite mer strössel och topping äv vanligt
och ett hjärta i. 
Jättegulligt ju :D 

Sen satt vi och pratade ännu mer i några timmar 
i solen på stan innan Paula skulle gå och lägga schema =)


----------------------------------------------------------------

När jag kom hem så hade ja fått de ja beställt från Kicks. 
Riktigt nöjd. 
Och sen började jag att laga lite lax, ris o sås.
och när Erik kommer hem säger han att han har en 
Överraskning åt mig. 
Att han ska vara hemma ikväll :D 
Ingen repning alltså :) 
Men just nu sitter jag här , och han sitter och spelar
tv-spel.
Så för att vi ska få tid för varandra så tror jag
att vi måste åka bort, utan telefon och data. :P 

Men vilken tallrik ser godast ut från middagen?
Min
eller
 Eriks? 
.
Ne nu kanske de kan bli lite film, eller kanske en 
lång promenad i solen =) 
Eller om Erik ska spela tv-spel
så ska ja vaxa benen och fixa mina naglar :D

Ha en bra kväll alla



Inga kommentarer: