onsdag 25 maj 2011

Vart skola idag, mådde riktigt bra idag. 
Så gick iväg och hade medicinsk grundkurs.

På lektion så får jag ett sms av Erik:
"Måste köpa kalsonger, kan du kolla på vägen hem?
Typ som dom röda, den modellen :). Puss"
Men ja slutade ungefär samtidigt som Erik så 
vi träffades på stan och gick tillsammans i ungefär
2 timmar. Mys =)

Så först var vi in på Hamn-nilsson,
och pratade lite med dom där. Och Erik
tittade på symbaler. 
 

Så när vi ändå var på stan, så insåg vi det att
vi hinner nog inte hem, tina upp ngt o laga till det
innan erik skulle åka iväg o repa. 
Så vi gick o käkade på kebab House. 
 
Vi äter ju inte de så speciellt ofta så fick bli idag,
så de kommer de inte bli på ett par dagar. 

Efter det så gick vi o handlade lite. 

 
Snygga, eller hur? =)

 
Lite spel till Xboxet, o vi hittade ett varsin?
Kan ni gissa vilket som e mitt :P

 
Var även o köpte lite mappar, och 
överstryckningspennor till skolan,
Vet att jag e seg, vi har ju gått i ungefär
4 snart 5 månader :P


 
Sen köpte jag även en ny kalender,
behövs med skola, och två jobb i sommar,
och min går ut nu i juni.



 
Köpte tre par skor på rean på skopunkten =)
Känns som ett riktigt bra kap. 
Handlar ju oftast på rean :P

 

Nu funderar jag på o sätta mig o titta på biggest loser,
så man kanske kan gå o lägga sig, 
börjar jobba kl 7 imorgon. =)




Inga kommentarer: