fredag 20 maj 2011

Dagen börjar med TVÄTTSTUGAN

2 st tvättmaskiner e nu igång, 
de jag inte hann tvätta sist, ska ja tvätta idag. 
Och dom handdukar och lakan ja inte skickade iväg till mamma 
och pappa, ska också tvättas idag. 
Sen e både jag och Erik duktiga på att lägga kläder på sängen o ta 
ngt nytt dagen efter, så allt som låg där vart också nu 
tvättat... 

Rolig början på en dag att man ska tvätta, men 
de kan behövas ibland. och kanske lite oftare än var tredje vecka :P 
Så nu har ja tvättat två gånger på 
en vecka,:P 

Idag så ska ja ha tvättstugan fram till tolv, o sen ska iväg
och lämna mammas tröja till pappa.
Så funderar på att Cykla eller ta en promenad ut till 
Odensskog. =) 
Sen ska ja försöka plugga lite också.

och ja hoppas de inte bli allt för sen kväll ikväll,
för jag har fått jobb imorgon =) 
7-12 ska ja jobba inom hemtjänsten. 

Och ja just de, nästa vecka kommer jag att få mitt 
schema inför sommaren, spikat och klart =) 
SÅ extremt skönt o ha ett schema att gå efter
 =) 

-----------------------------------------------------------------

Ja tydligen ska världen gå under imorgon. 
Vet inte alls om man riktigt ska tro på de.
Ja hinner ju jobba lite iaf, o vara hemma ifall de skulle
hända :P 
Ne men världen blir nog inte bättre av allt shoppande,
och allt man inte återvinner. Så klimatförändringar
har de redan blivit, men tror de kan bli mkt mkt 
mer faktiskt. 
Men inte att världen går under direkt.

Inga kommentarer: