tisdag 17 maj 2011

Stan, skolan, stan

Nu så har jag varit på skolan, och haft avstämning i 
VOMS. Och ja klarade den :D Skönt skönt :D 
Imorgon så ska vi börja en ny kurs tror ja de var.
 
Innan skolan så träffade jag Jane på stan.
Gick på Cubus först, där jag köpte ett linne
och sen skolan.
Gjorde även sällskap från skolan.
Då gjorde vi stopp på HM, där ja köpte en väska.
ur och penn och tittade på lite smycken.
Och efter de åkte Jane hem
Då gick jag på kicks där ja
handlade lite smink, naglar, vax o så =)
Kanon bra me presentkort ju :D 
 Men blev även ett stopp på Apoteket där ja
köpte en fotfil och fotkräm. 
Nu ska ja ta hand om mina fötter :D 

Och nu när jag kom hem hade även min BH kommit som ja hade köpt :D 
Skön som fan, men inte blev dom två storlekar större inte :(

Nu ska ja se om min data kan fixas till o sen 
på affären o köpa potatis så vi kan laga mat.

Inga kommentarer: