tisdag 10 maj 2011

ett himla liv, praktik, sova

nu har jag, Erik, anki, Erik, benke och mia varit på "ett himla liv". säger de igen o kommer nog alltid säga de. dom är underbara, både på scen och utanför scen. dom vågar bjuda på sig och vara sig själv.
många är ju så att man ska vara som alla andra ( även jag ibland :/. men inte dom :)

har lagt mig, :o längesen de blev så här tidigt.
men ja fryser :/ så i natt får mitt täcke, en filt och Erik värma mig. vägrar vägrar bli sjuk sista veckan nu :)

imorgon har vi fullt upp på praktiken, både ja o min älskling. och de e så roligt att han även har fått förlängt på praktiken, maj ut :) du e så duktig min älskling.:)
själv ska ja cykla till barda imorgon, och sen till campus. är någon hälsosamvecka på praktiken i veckan. så ska till campus o dansa zumba som de verkar. även Daniel ska vara där har ja hört i helgen :p prins Daniel :p ska bli kul o se brukarnas min om han nu är där.

sen på kvällen ska vi kanske få besök. o även titta på en två:a. får se hur den ser ut o så :)

Ne nu måste ja sova så ja orkar med morgon dagen :)

Inga kommentarer: