lördag 4 juni 2011

Sundsvall

Nu e de ett tag sen man skrev.
Men vet inte va ja ska ha skrivit. 

I helgen eller sen i Onsdags kväll
så har jag och Erik varit nere i Sundsvall.
Åkte ner med Niklas, och vi sov i
Lyngstern. vart en ganska tidig kväll på onsdagen.
Och tidig morgon på torsdagen. Eftersom
vi ville hinna träffa så många som möjligt. 
Så då träffade vi Marie och Erik, Wiktoria,
Fam. Olsson, nästan hela Fam, holmgren glenn var
o jobbade, och sen träffade vi farmor o farfar då.
På kvällen så blev de middag, grillat ,MUMS
o så mkt ja åt. Mådde illa på natten för ja åt mer
än ja orkade :(

På fredagen så åkte vi och träffade Veronica, Linnéa och Olov. 
o sen hem o vila o bara vara.
Sen gick vi o la oss, o imorse när vi vaknade, eller
jag vaknade av att Erik skulle ut, o han hade svårt o andas :/ 
Då kände han av djuren som fanns inne i huset, o vi åkte ner till farmor 
och farfar lite tidigare än tänkt, 
o sen vi kom dit, typ halv 9 så, har Erik sovit 
typ hela dagen, har väl varit vaken 1 timme sammanlagt. 

Sen hos farmor och farfar så träffade vi pappas
moster (Elisabeth) och kusin (Maria) från USA,
som var hem o hälsade på. 
Va roligt o träffa dom, även om ja är dålig på engelska :P 

Sen fick vi skjuts till tåget, o åkte tåg hem,
jag fick lite mat medan Erik gick o la sig o sovit
sen vi kom hem. 
Känns som han har feber så jag hoppas att 
de går över snart, så han blir samma galda kille igen,
O ja e väl inte heller riktigt pigg, energin infinner sig inte 
riktigt. Men jag e inte alls i närheten av Erik.

Så nu ska jag plugga lite sen så blir 
de en promenad med Björne, o sova sen, 
vill inte vara sjuk i veckan som kommer.
Man blir ju helt slut av o vara Social,
jag som trodde att jag hade klarat mig mer eller
mindre.

Aja ha en bra lördagskväll alla



Inga kommentarer: