onsdag 15 juni 2011

Baka?

Haft avstämning idag, o bra gick de =)
klarade dom tre uppgifter som var,
men de var mest diskussionsuppgifter =)

Iaf så lektionen idag så pratade vi 
om barnkonventionen. och Soc och
många såna saker. Ganska intressant. 
Men slutade lektionen typ halv tolv o hade inget 
förrän halv tre, så jag och Maria tog och 
pluggade lite. O de vart ganska mkt
gjort. Så nu har jag mindre att fixa med ikväll =) 
NICE!


------------------------------------------------------

Ikväll blir de ingen städning iaf, för de vart ju 
en riktigt stor städning igår. Så 
kanske kan lägga den tiden till o plugga, 
eller baka? 
Men baka kanske ja kan göra på fredag lite grann
så att vi har lite o äta när vi ska ha en 
riktig myskväll.
De var längesen vi bara var hemma en hel kväll,
bara jag och Erik, men även bara o sitta o mysa
o njuta att vi har varandra. O bara vara.
Saknar dom kvällarna.
De har blivit så mycket annat nu för tiden.
Vi hittar på så mkt :P 

Hm jag har nog inget att göra hemma idag,
förutom att plugga, så de låter väl vettigt o ta all tid 
jag kan åt de =) 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Nästa helg så är de midsommar, och på midsommarafton
så jobbar jag kvällen. =) 
Bra med pengar, härligt härligt. 
Sen efter jag slutat ser de ut som vi åker till Hackås,
för på midsommardagen så åker vi till Hede.
Till Eriks kusin som bor där. 
Men innan midsommarn är här så 
fyller ju Erik år. Fyller på måndag.
så måste göra klart med presenter till han,.
Vet inte riktigt vad han ska få än.
Han har redan fått de mamma och pappa var med på =) 
han behövde den, bara att han inte använt den än. 
Han e fortfarande orakad :P 

Måste baka till hans födelsedag också.
Så jag vet inte riktigt vad han vill ha, eller hur
många som kommer på måndagen, eller
om de kommer några på söndag reda. 
Aja någon dag ska ja ha tid med de också =)

Love

Inga kommentarer: