tisdag 14 juni 2011

God Morgon Alla

God morgon!
Hur är de me alla? 

Jag är lite trött. Någon morgonmänniska 
är jag inte, så de e jobbigt att ta sig upp tyvärr. 
Men de går ju alltid på ett eller annat sätt. 

Nu så ska jag plugga lite, samtidigt som jag 
har tvättstugan idag igen. =) 

 
Börjar inte skolan förrän 1 idag så jag
har lite tid på mig att göra saker här hemma. 
sen ska ja ju plugga efter skolan så, kanske ska lägga
lite mer energi på att ta hand om allt här hemma istället?
Hm de behövs ju verkligen. 



Sen så slipper ju Erik när han kommer hem, 
om han ska iväg o repa ikväll. = )
kanske förbreda maten lite,
o kanske vila lite :P 

Ikväll så tänkte jag, om jag hinner så
kanske jag ska gå o träna, eller köra ett träningspass hemma.
Köra mage och rumpa. 
men som sagt får se om jag hinner o orkar. 

nu ska ja mysa lite innan E går till skolan =)

 

Love


Inga kommentarer: