onsdag 22 juni 2011

Lägenhet

Haft skola idag. Men de e så segt. De känns som man gör mer hemma än i skolan. Både elever och lärare som börjar ta ut semester, hm inte så jättebra kanske. O de märks i klassen att folk börjar ledsna. Vi är inte en sån jättestor klass nu. Många som inte orkar gå. Alla säger de hur jobbigt de e att kliva upp o ta sig iväg. :/ att man mer än väldigt gärna ligger o snozar några gånger för mycket.

Nu sitter jag hemma och ska fixa mig någon lunch, o sen sätta mig o plugga. Så funderar om ja ska skriva in mig att jag kan jobba imorgon. Eller om ja ska plugga då ja ändå e ledig.
Aha vi får se.

Idag så har norrvidden kommit någonstans med lägenheten. Men dom lyssnar ju inte ett skit på vad man säger.
Har sagt de hela tiden att ja pluggar o de e typ den enda inkomsten jag har. O att vi kan få tag på någon borgensman. Men idag när hon ringer så säger hon de att du har ju ingen inkomst, o att du måste hitta en borgensman. Men jag har ju sagt de hela denna vecka o även förra veckan. Säger dom bara ja, okej de e bra utan att lyssna för att slippa ta in mer info än dom orkar. O för att man inte ska ringa o tjata. Gaaah.... Aha får nu se om de e någon som kan ställa upp. :)

Nu blir de lunch :)

Love


Inga kommentarer: