fredag 10 juni 2011

Ingen data denna helgen :/

Nu sitter jag i Hackås, efter att ha varit
på skolan och haft redovisning, men har även 
varit på stan o träffat Cornelia o Sara. trevligt var de.
O glassen vi åt var riktigt efterlängtad. Så extremt. 

Faaan så varmt det har varit idag, otroligt varmt.
trodde aldrig jag skulle klaga.
Men när man knappt kan vara ute, när man
letar affärer som e svala o gå in i, för så 
varmt e de ute. 
O ja som ändå brukar klä på mig för varmt, vet väl inte 
om ja gjort de idag.
Hade Leggings, Kjol, linne o en sjorta som e 
kortärmad. men ändå rinner svetten som ja vet inte vad. 

När vi var på stan så tog jag och klippte mig,
på en salong, undra hur länge sen de var egentligen,
o bra blev de, nöjd riktigt nöjd blev jag. 
De syns visserligen inte så mkt. men de gör inte 
mig så mkt. 
Och Erik fick som han ville, att jag la
ner lite pengar på mitt hår. att jag ska börja ta hand om mitt hår .
Så ska väl göra de nu då.

Fick skjuts av pappa till Hackås, o 
så blev de middag hos birgitta och kalle,
Grillat MUMS. Men sen så blev de lite räkor också. 

Men idag har vi även försökt o träffa så mkt folk som möjligt idag. 
Peter o Petra har vi träffat, Mari och Robert,
Vincent o Paulina var inte hemma men de var inte 
mamma, pappa o matilda heller.
Så dom får vi ta på söndag, Iaf mamma o pappa 
innan man åker hem.

Nu ska ja snart sova, ska skjutsa pappa in till jobbet imorgon,
o sen ska ja o erik till Peter o Petra innan kvarn imorgon. 
Så imorgon blir de kvarnöppningen. :D YEEEY
inga bilder kommer in idag, men alla bilder kommer in på 
söndag eller måndag. Glömde min data hemma, eller rättare sagt vi
lämnade den för de skulle bli så mkt att bära med sig annars. :/
o vi ville inte ha så mkt med oss idag. 
Men kanske tar med mig den imorgon när jag ändå åker in
till stan. 
Eller kan jag vara utan data en helg???

Uppdaterar med imorgon. 
O just de, Grattis Johan till Jobbet.

Love

Inga kommentarer: