söndag 19 juni 2011

Jobb

Idag blev de jobb,
en stund på dagen, jobbade mellan
7-13,30, så ett helt okej pass. =)
Och var inte de minsta trött imorse när ja klev upp.
lovely =) 
Sen cyklade jag hem, och duschade lite snabbt, 
Och fixade kaffe. 
Får vid två kom Kalle, Birgitta och Johan, 
och firade Erik, (som fyller imorgon).
Fick en tokfin cykel så att han ska börja cykla till
skolan han med. =)
Så då kan ju båda göra de, hur NICE 
e inte de??? =) 

Imorgon vet jag att Mamma, pappa och Matilda
kommer förbi o grattar Erik. =)
Så får se om ja ska ner o träffa mamma o matilda på
stan först, eller
om ja håller på o fixa här hemma, 
o kanske sitter o pluggar. 
Måste göra de, måste verkligen bli klar.
Måste även ringa Norrvidden, och fixa delegering 
tills på midsommar så att de 
blir lättare för dom o planera :P =)

I helgen åker vi ju till Hede, till Eriks kusin och 
hennes familj. Ska bli roligt och få träffa dom =) 

----------------------------------------------------------------------

Nu e ja hemma själv, och ska snart slå
igång nån serie eller film, 
o sätta mig o äta gott.
Erik gick o köpte apelsiner åt
mig idag så jag har 
ngt att äta ikväll. 
O ikväll blir de apelsinklyftor =) 
MUMS. :) 

Försöker sluta med allt som har med 
godis att göra.
De går så där, försöker ersätta de
med frukt eller sallad :) 
Känner mig lite små duktig vissa gånger :P 

O imorgon ska ja hinna träna också innan 
de kommer hit folk =) 

Ne nu ska ja mysa ner mig o soffan, o 
bara vara =) 

Love

Inga kommentarer: