söndag 5 juni 2011

God Morgon Alla

God morgon Alla =) 
Natten så har man sovit lite hattigt.
men sov ju breve en ångmaskin tror ja,
faaan va varm han är. 
Han har ju sovit sen igår morse, så 
jag hoppas att han e lite bättre idag än igår, 
Jag har mer hosta o e mer snorig idag =/
Men annars så e de väl bra me mig tror jag.
Känner inte efter så mkt faktiskt,
utan att jag försöker hjälpa erik med allt han
vill =) Blir kanske en lite toffel, men de e 
de värt nu när han mår så där. 

Idag så har ja varit hem till mamma och pappa och varit
ute och gått med deras hund =) 
Han e ju så go den vovven så de e ju inte sant, 
sen har jag inte hunnit med så mkt mer.

-----------------------------------------------------------------------

Idag så är de ju urnnedsättning av farfar,
de känns jätte tungt o inte vara där,
fast samtidigt så känns de skönt,
på ett sätt. Jag vet inte hur jag hade
reagerat. Men skönt att de blir 
ett sorts avslut nu, att de e klart, 
Gravstenen som pappa hade fixat va ju 
underbart fin, synd att ja inte hann knäppa några kort på den. 
Så nu när man e till sundsvall ska jag
försöka åka till graven, eller ne jag ska 
inte försöka, jag SKA...
Saknar min lilla nallebjörn, han var ju hur go och
glad som helst. 

--------------------------------------------------------------

Nu ska jag försöka sätta mig med lite skolarbeten.

Inga kommentarer: