lördag 11 juni 2011

stress.

nu e pappa på jobbet och jag o Erik är hemma igen. vi for hem till oss o bytte lite kläder, var in på bolaget så man har lite o dricka till kvällen. och sist åkte vi in på snö's outlet som är i gamla brandstationen. så otroligtt snygga smycken de finns där.:) o billigt var de nu. halsbanden hade dom satt ner till 200.:)
o vid tre ser de ut som Erik kanske blir chaufför åt freddis, Niklas, Henke o kickan. sen ska vi hämta Matilda från laserhallen där hon varit på kalas.
så undra om de e dax o fixa sig nu. eller börja iaf :)
har börjat tvätta linnena jag ska ha på mig. undra om som e torr tills vi ska åka?

kommer inte in några bilder idag heller för ja orkade inte ta med mig någon data. orkade inte packa ner den. så får ta o lägga in bilder imorgon när vi kommer hem.. innan jag ska sätta mig o plugga.

jo de med skolan, jobb o ta hand om hemmet o ta hand om mig själv känna som de kommer ta kål på mig. o funderade på o börja komma igång o träna igen. men jag ser bara ett stressmoment till o försöka hinna med tre dagar i veckan. vill hu nå, eller ja ska nå min målvikt innan vi ska på bröllop. o skolan kan ja inte välja bort, jobbet måste ja ha för ja vet att de hänger lite på mig om vi har råd med lägenheten som vi kanske kommer få. o måste jobba ungefär 5 dagar i månaden. men se känns mkt ändå just nu :( hemmet, ja visst Erik kan också hjälpa till, men ja vill inte ge han hela ansvaret. för vet hur mkt de kan bli. o han har också mkt att göra. skolan där han har massor o göra. o så repar han 4-5 dagar i veckan. så lägga ansvaret på han vill ja inge göra. nej nej.
o nu senaste veckan senaste månaden har ja sovit otroligt dåligt :( o de börjar kännas :/

Ne nu måste ja sätta igång här så man Slipper o stressa idag iaf.

love

Inga kommentarer: