torsdag 16 juni 2011

Soffmys

Man märker att de mesta hänger ihop.
Är trött, o har riktigt ont i huvudet. 
Så plugga, nja blir inte så mkt av de idag.... 
FAN. men har hittat en till avstämningstid
där ja kan ta några uppgifter =) 
NICE. 
Erik är nu och repar så jag har lagt mig under täcket i
soffan och tittar på  big bang theory.

Har ätit lite gott ikväll,
eftersom att jag har en underbar
man här hemma, som har köpt
hem gurka och dipp. MUMS.
Gott gott. 

 

Innan Erik åkte och repade så var Nilsson
här och fikade.
Så får se om man ska grilla i helgen, 
eller om vädret suger :P 

_______________________________________________

Imorgon tänkte jag överraska Erik,
men kan ju inte säga hur, eftersom han läser.
Men skriver de sen.
Men jag hoppas att han blir glad iaf :D <3

Nu ska ja titta på 4 bröllop =) 

Love

Inga kommentarer: