tisdag 21 juni 2011

Sensation

Nu har vi nyss haft besök här av knodde och natalie :)
Trevligt o träffa lite folk :)
Var ett tag sen vi träffade dom. Men de kanske man kan ändra lite på, eller va tror ni?

Skrev ju förut att Erik lekte med sin nya telefon, och de e min desire han lekte med ( vilket e hans telefon nu,) jag skaffade en ny idag :) en HTC sensation. Åh ja verkligen bara älskar denna telefon.
Den är verkligen kanon. Den e snabb, tunn, 8 megapixel kamera. De blir svinbra bilder :) och går hur bra som helst och blogga från den. Vilket var ett av mina krav :)

Så nu ska jag försöka ta mer bilder och blogga med lite bilder varje gång. Och även försöka blogga lite mer än vad jag reda gör.

Imorgon så blir de ungdomsmottagningen innan skolan och ska fixa p-piller... Igen :)

Ha en bra kväll alla :)

Love


Inga kommentarer: