tisdag 7 juni 2011

lägenhet

Nu har vi precis kommit hem efter att
ha varit och tittat på en lägenhet.
O fin var den, stor i tak. 
Skulle nog passa oss perfekt =) 
Dess värre fanns ingen tvättstuga, så
tvättmaskinen stog i köket. Men 
de kan man nog fixa. Se till så man inte har så mkt tvätt
bara. o att de plockas undan på en gång. 
Sovrummet var stor, riktigt stort. 
där får man plats me massa saker. 
Men vi har en lägenhet till och gå o titta på.
Så ska se om jag får tag på den killen som äger den.

Såg ett perfekt ställe i vardagsrummet där vi kan sätta 
våran tavla som vi beställde hem för ett tag sen,
men inte fått upp. De känns så onödigt o ha den
i en kartong bara, när den e så fin.

så ingen som vill ge ett bidrag till lägenheten? ;)

--------------------------------------------------------------------------------------

När jag blir frisk så ska jag börja träna, 
eller Erik tycker iaf att jag ska göra de.
Vet inte om de e en pik om att jag blivit 
stor men han vågar bara inte säga de. 
Ne men ja ska försöka träna lite mage o rumpa som mest. 
Känns som de kan behövas. Känner mig
inge fin som jag är nu. 
O jag har gått ner 1 kilo... =) 
Wiie så nu väger jag bara 61.1.
TOOOK Nöjd, får se om ja kan fortsätta 
till iaf 58? sen kanske de får vara bra. 
Så köra lite magövningar hemma någon dag i veckan,
men även att man kör minst en gång på gymmet
med lite kondition o mage och rumpa. 
Undra om man äter som man gör nu om man 
går ner till 58, eller om man måste sluta med
kolhydraterna...
Vi får se. Ska göra allt ja kan för o 
ta mig till mitt mål. 
o kommer jag under 58, då blir jag bara glad

love

Inga kommentarer: