onsdag 22 juni 2011

Motivation :)

Idag var ja ju på ungdomsmottagningen, och fixade mini-piller. Så nu e de fixat... Nice :) så kan Erik vara lugn också. Men han får hjälpa mig och komma ihåg o ta dom. Mitt minne e oftast bra, men gäller de medicin så e de SÄMST! Men de ska nog bli bra till slut. :)

Och på ungdomsmottagningen så skulle ja väga mig. Har 4 kilo kvar till min målvikt.

Och eftersom att jag är stressad med de ja ska göra redan. Så får gymmet vänta, och cykeln får bli använd väldigt mkt.
Cyklar verkligen över allt redan, Så skönt de e :)
E lite piggare nu :) så får se om ja kan gå ner ngt av å cykla, o sen ska ja ju köra zumba hemma också :)
I hackås i juli ska ja försöka gå på fäste o träna lite.
Börjar kanske få lite motivation nu. :)

Köpte en liten pringlesburk idag, o usch vilka äckliga chips, o dricka e inte heller gott. Kanske e på rätt håll åt med vad jag äter. :)
E fick köpa ngt gott åt mig en dag, o ja kom på de precis innan han gick att jag ville ha apelsiner, så fruktern börja komma in i mitt liv mer o mer :)

Love


Inga kommentarer: