måndag 13 juni 2011

Bilder från helgen

Ja i helgen var vi ju i Hackås. 

Och på fredagen blev de lite grillning med 
Eriks föräldrar. Gott gott =) 
Sen åkte vi o träffade Petra och Peter,
och Mari och Robert 
Lite bilder:
 
Grillmästaren


 
Johan

 
Mina svärföräldrar =)

 
Min älskling <3


På lördagen så blev de att 
skjutsa pappa till stan, sen hämta Matilda från
laserhallen där hon hade varit på kalas. 
Och kul verkade dom ha haft. 
På kvällen så blev de KVARN ÖPPNINGEN.
Lite lite folk men ganska skönt då kunde man
ändå ta sig fram utan att bli nedslagen :P
Här kommer lite bilder =) 















Kanon härlig, rolig o riktigt fin kväll. 

Igår så var ja bakis, ja mådde verkligen som 
jag förtjänade. + lite till tror jag. 
Ne men usch så dåligt man kan må.
Åkte in till stan med Kickan. Tack för skjutsen =) 
Sen på kvällen så följde jag mamma och pappa
och åt middag på Volos, då dom firade 12 års bröllopsdag. 
Att tiden har gått så fort. Då låg lilla matilda i mammas
mage, o hon har ju blivit så stor nu. 
Efter maten så gick mamma, pappa o Matilda 
och hyrde film, medan jag och Erik gick på
bio och såg X-men first klass. 

Och den var bra, den rekomenderas riktigt extremt mkt. 
den var spännande, lite humor, kärlek o allt som 
ska vara i en film =) 

 
Matilda<3

 
Pappa <3
Fick ingen bild på mamma, hon ville inte va med =/ 

O just de som ja skrev i fredags kanske de var.
Så har ju Johan fått jobb, så jag hoppas de går bra 
för han nu =) 

Nu ska jag och Erik sova =) 
Ska plugga hela dagen =) 

Love

Inga kommentarer: