onsdag 16 mars 2011

ARG

Läser många olika bloggar, o många av deras kommentarer är att dom e tjock.
Men ja börjar fundera på hur fan folk e funtade, visst samhället är jävligt
utseende fixerad o extremt fixerad på vikt.
Visst ja är också fixerad på vikt, men de e då fan bara min,
jag är livrädd för o väga för mkt.
O även om ja kanske säger de ibland att jag känner mig tjock,
så menar jag då inte att alla andra e tjock!
Jag kan bli hur arg som helst när man säger de att när man väger 57 o e 167 
så har man för mkt hull..... 
O ne de e inte min vikt eller längd.
Hellre att man har de än o vara pinsmal... 

-----------------------------------------------------------

Visst det kanske är lite dubbla budskap från mig
att jag inte vill ha något hull men att de 
e fel o säga att man e tjock då.
Men jag menar då inget illa utan mer
att jag mår fortfarande lite så där över min vikt
o då har ja gått ner 2 kilo. 


1 kommentar:

Helen B sa...

hörrudu stumpan, innan du börjar klanka ner på mig och mina kommentarer kanske du bör titta igenom de jag skrivit och se att jag citerade vad en annan en liten bit uppåt på kommentarerna skrev och att mitt tyckande var på de två sista raderna...

det jag syftar till är kommentarerna jag skrev på http://micah.myshowroom.se/index.php/2011/03/min-vikt/#comment

läs klart allt och se vad det står innan du börjar peka fingrar!