lördag 12 mars 2011

Snowboard

Nu var de någon dag sen, 
men de har inte hänt så speciellt mycket,
men igår så var vi iaf till persåsen jag, erik och matilda.
Där erik skulle försöka lära matilda att åka snowboard, 
O va duktig hon var, hon lärde sig inte allt, men hon lärde sig en del.
Hon åkte i liften två gånget, första gången gick de väl kanske inte allt för bra,
men andra åket i liften klarade hon galant, :) 
Men dom första åken dom gjorde så gick dom upp i backen,
jag fick i uppgift att knäppa kort på dom när dom var i backen.
 




 
Matilda var lite slut efter dagen i backen med snowboard. 


När vi kom hem till Hackås igen så åkte vi o handlade lite grann.
Och på kvällningen så blev de fondue hos Eriks föräldrar. 
o gott var de. 
 
Tar ju en himla tid o äta, men de e de värt.

O sen i veckan har ja mått lite så där, haft ont i halsen,
känt mig lite hängig, men ja tror att de har brutit ut nu, för ja mår inte alls riktigt bra
känner mig febrig i extremt hängig, så idag blev ja hemma från jobbet,
O som de känns just nu kommer ja bli de imorgon också :( 
Men ja hoppas ja blir frisk.
Får väl se de så att de har brutit ut nu så nu behöver ja 
inte gå o känna mig halv tussig hela tiden. 


Så pigg är ja idag :(

aja nu ska ja lägga mig o vila lite så ja blir frisk.....



Inga kommentarer: