måndag 21 mars 2011

Dagen i ord

Idag blev de ingen skola, eller vi var ledig,
o skönt var det eftersom att jag hade svårt o sova i natt. 
Undra om de var fullmåne eller något sånt i natt?
Men somnade till slut o hade tänkt o kliva upp hyfsat tidigt, 
ungefär samtidigt som Erik, men blev så paff när Erik
kom och pussade på mig och sa "Hej då syns när jag kommer hem."
O just då drömde ja om att han skulle iväg vid kvart i tre i eftermiddag,
så ja trodde klockan var så mkt. Men bad ändå Erik 
ringa o väcka mig vid halv tio. 
Haha så vid nått medvetande måste ja ju ha varit ändå :P 

Men när ja väl tagit mig upp så städade jag Kök, vardagsrum o hall.
Kommit på att vi städar ganska ofta men de ser fortfarande ut som ett bombnedslag 
efter två dagar. 
Men man får de ju rent varje gång o ganska ofta ändå =) 
o inte de me att plocka ihop utan att allt skuras o torkas också =)


------------------------------------------------------------------------------
Imorgon tänkte ja se om ja o Erik ska gå iväg o träna på morgonen fast jag är ledig hela dagen imorgon,
men i så fall tänkte ja göra mina sit-ups som jag glömde i helgen :P 
eller fick inte tid o göra dom. Så ska göra dom + morgondagens 
100, så på onsdag kommer ja ha träningsvärkt.. TILL TUSEN :D
Sen ska ja kanske till Badhuset o simma några längder, o sen gå på relaxen, de 
tycker ja att jag är värd då.
Så då ska ja ha me mig mitt Moodifast så man kan 
äta istället för att äta hamburgare, för lunch ska ja 
äta hemma innan =)

Inga kommentarer: