onsdag 16 mars 2011

One Piece

Nu först är frukosten intagen, har haft fullt upp med annat idag. :)
Har städat i vardagsrummet nu också sen sist ja bloggade.
NU e de bara den där förbaskade dammsugaren som ska fram för att 
de ska kunna bli rent här hemma.

Idag har jag verkligen reagerat på alla små ljud som blivit av typ
kylskåp eller när posten kom, Äggklockan skrämde verkligen
slag på mig i natt. Höll ju precis på o somna när den ringde 
från verkligen ingenstans

Pratade me Ulrika nyss också o ja hoppas 
hon har de bra nere i sundsvall med Jonas, och att samtalet 
hjälpte lite iaf. =)

Fick mejl igår om att min one pice är iväg skickad, hoppas den kommer imorgon senast då :D 
Fast min e i fleece, o ja kommer nog använda den varje dag.
Vill ha en till, en som man kan ha i sommar också så man 
inte svettas ihjäl. men de får bli ett senare projekt. :D 


 
Ser den inte otroligt skön ut??? :D 
O den e snart min, LÄNGTAR!

 
Sen vill jag även ha denna, 
tänk o ha en morgonrock eller badrock som verkligen 
täcker hela en o inte bara till knäna typ.
Åhhh skulle nog aldrig kliva ur den .


Nu ska ja fortsätta här hemma, o sen plugga till 
avstämningen på fredag. :D

Inga kommentarer: