söndag 6 mars 2011

snodd lista

När vaknade du imorse?
-Vid nio när min mamma ringde :P

Vad var det första du tänkte när du vaknade?-Att jag älskar den mannen som ligger breve mig

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?-Nej inte än, kan ju hända

Vilket humör är du på?- Bra, riktigt bra
Vad har du på dig just nu?
- Morgonrock,

Har du ont någonstans?
- Lite i min hals,
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?- Just nu, ingenting alls, precis ätit

Hur mycket var din senaste lön på?- 8000

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Mat

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Bloggen :P

Vad ska du göra idag och ikväll?
-Tvättstugan, titta på helgonet o möblera om

Vilken är den första låten du sätter på idag?
- Har inte satt igång någon än så vi får se :)

Varför ska man läsa din blogg?- För att få reda på hur jag lever mitt liv

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Jobbade hade ungefär två timmar kvar.


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Min älskling ger mig komplimanger varje dag så där då kanske =)
För att ja klarat av o möblera om fast de inte går :P

När fotade något senast, och vad?
-I fredags på festen

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?- Ne inget ja tänkt på iaf.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
- Vardagsrumsbordet
 
Vad tror du att klockan är?
- 11:23

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?- Farfar, om han är besviken för att man var så dålig på o hälsa på.

Inga kommentarer: