tisdag 15 mars 2011

Bitter, ne inte jag eller!!!

Ja idag blev de heldag i skolan, vilket inte händer så ofta, de e faktiskt oftast 
eftermiddag vi går...
Visst är de så att man inte ska klaga på att ha sovmornar, men de kan 
ju bli jobbigt efter ett tag när man ska göra praktik o man ska börja kl 7 på morgonen.
Ska få testa o göra praktik på ett gruppboende. =) 

Imorse så var jag o Erik på gymmet imorse,
och jag körde mina hundra sit-ups, så ska fortsätta med dom imorgon.
=) 

Ja och den där förbaskade satans helvetes lägenheten jag stod etta på 
har ja nu hamnat på plats 82, HUR FAN GICK DE TILL???!!!???!!
Jävla skit företag som ska ha 15 års kötid....
Ne nu ger vi upp Östersundsbostäder, dom får man ändå ingen hjälp 
av när man väl behöver de, de ska ju alltid ta 300000 år innan de händer
något...
NEJ, ja e inte bitter, 


Nu ska ja få Erik o lägga sig på spikmattan så han inte har så ont i ryggen :D 

Ha en bra kväll

Inga kommentarer: