torsdag 31 mars 2011

Känner mig duktig idag

Känner mig ganska duktig idag som hunnit med så här mycket som jag gjort idag :D 
Har hunnit tvätta klart, plocka ihop i hela lägenheten, och börjat med maten när erik 
kom hem =) och sen har vi fått besök av Erik från älsklingens klass.
Jobbigt de blev nu när dom heter lika :P haha 
NU har vi ätit lite och så, och jag funderar på att kanske börja att vika ihop kläderna 
så man får bort dom ikväll redan så dom inte behöver stå i påsarna hela dagarna.
Och ja kan bli så less på våran tvättstuga, eftersom ja hängde upp kläderna vid ett ungefär, och
kläderna var inte torr runt halv 5. Gaaaaah ska de ta nästan 
4 timmar att torka i ett torkrum? 
De e nog ett tecken på att tvättstugan verkligen bara e skit :P 

----------------------------------------------------------------
Ikväll ska jag titta på den nya serien på 3.an,
semesterduellen, och hoppas på att de kanske e lite
bra iaf.
serien som har gått på måndagar som nu bytt dag till söndagar,
är ju världens bästa hotell. o dom e ju helt underbar
människorna som e med, de e ju en riktig bra serie.
de enda negativa att de e på söndagar istället för måndag,
är att de går samtidigt som bingolotto så då kan ja ju inte spela de  :P


Inga kommentarer: