lördag 5 mars 2011

plugga, thaimat, mario kart, krogen

Insåg igår att jag har ännu en avstämning i veckan, i psykologi, och 
jag fattar verkligen inte så mkt av de... än.
Men vi har haft två lektioner så de kanske inte e så konstigt heller :P
o sen så eftersom ja varit så smart och skrivit allt i ett o samma block så fick ja renskriva allt igår.
 
Satt och renskrev och pluggade medan Erik var iväg och repade,
o ja hoppas de gick bra för han :D 

Sen på kvällen blev de extremt god middag hos Tobbe o Biggan,
de var thaimat, de var de sist vi var dit, men de e ju så gott så 
de finns ju inte :D 

Efter middan så satt vi och pratade i vardagsrummet o lyssnade på 
bra musik, 
 
Sen blev de tv-spel, mario kart, ett gammalt ett, mario kart 64.
O satan de var extremt dålig grafik på spelet :P 
Kul var det,
Och jag tror ja o biggan hade är lika dåliga förlorare :P
 Tv-spelnördarna :P
 

Sen kom lieman, kalle o Jossan,
o de var en rolig kväll, en kanon kväll, 
Och vi lovade igår att vi skulle baka scones idag till frukost,
så halv tolv kom bigga, tobbe o lieman hit och åt lite=)
Hoppas dom tyckte de var gott. 

Lite bilder från gårdagen:
 
Innan ja var riktig klar för kvällen











 Min underbara sambo o ja, nyktra, nja :P




Sen gick vi iväg på New york men de såg inte så roligt ut,
så de blev bishops, 
o sen Donken :D

Ja nu ska ja försöka fixa till mig till en människa igen.
Ska ha filmkväll hos tobbe o Biggan ikväll så
vill inte skrämma bort dom. :P








Inga kommentarer: