måndag 7 mars 2011

Blev inte att titta på the saint idag, 
men de va mest för att de ville inte fungera, 
så de blev en myskväll där jag o erik tittade på 
NCIS LA.
Duktig som jag är så lägger jag mig i Eriks knä o somnar,
jag fick inte somna, så nu kommer ja säkert ha skitsvårt att sova istället.
GAAAH
Aja får väl se vilken tid ja kliver upp imorgon,
Om ja orkar gå o gymma kl 6, eller om ja sover fram till 8? 
Tar jag mig iväg på gymmet så ska ja köra mage bröst o rygg, 
så på onsdag kommer de att bli ben o rumpa. :D
Har avstämning kl 10 så nån jättelång sovmorgon blir de inte. 
O har jag sett rätt på mitt schema så har vi även tema dag imorgon.
Väl på skolan så ska ja o Paula plugga till avstämningen på onsdag. 
Så får bära me mig alla böcker då :P 
Ne nu så ska ja iaf gå o sova, eller försöka sova iaf.

sov gott alla

Inga kommentarer: