tisdag 29 mars 2011

Boda borg, tavla, p-piller

Hade varit mening att ja skulle följt med Knodde och Natalie till 
Boda borg idag. Men jag hade läxor att göra så
jag prioriterade det först innan de roliga =) Men jag får följa med nästa gång.
Men nu e ja klar iaf med läxorna. =) 
Så vet inte om Paula kommer förbi o ska se film,
eller om ja åker iväg till Ullis. 
Men först o främst ska jag gå o titta om de finns någon tvättid imorgon, de behövs,
tror inte vi har så mkt kläder kvar som e rena. 
De e ju FAN att man ska skjuta fram de så länge så man MÅSTE 
tvätta. 
-----------------------------------------------------------------------------------

Canvastavlan kommer inte upp idag, men kan man hoppas att den
kommer upp imorgon. Vi ska beställa den andra bilden sen också
då vi vet hur fin tavlan blev, fast den kommer att bli svartvit istället =) 
------------------------------------------------------------------------------
Den nionde April ska vi ju iväg på 20-årsfest,
o presenten e nu klar, så ja hoppas hon blir glad,
Har nog aldrig varit så nöjd över de ja kommit på ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------
Nu har ja kommit in på va fan ska ja ha för p-piller eller så. 
Jag kan inte komma fram till något,
funderar fortfarande på en kopparspiralen.
Men ja ha ju SÅN beslutsångest. Något med hormoner vet ja väl
inte riktigt om jag ska ha. för nu denna månad när ja inte haft ngt, så extremt 
bra humör jag har varit på jämfört med när jag hade P-piller och P-plåster :P
Så nu har Erik oftast en glad tjej o en nöjd tjej =)

Ne nu ska ja kanske fixa några matlådor o sen sätta mig i soffan o
fundera på va som blir ikväll, =) 


Inga kommentarer: