torsdag 17 mars 2011

Tron

Just de igår så var ju Biggan och
Tobbe här och tittade på Tron.
De va en sån extremt bra film, och skulle verkligen vilja se den igen
för att få se hela till o börja med men även att se den i 3D.
Riktigt bra effekter som säkert skulle se skitbra ut på 3D.

Kanske ska se om vi kan köpa en 3D tv istället för en LED. 
Men kan tänka att ja kommer få tjata i evigheter då :P Men han ska ju
få sitt Xbox så då kanske ja kan få en 3D tv. Hm kanske ska prata me han iaf. 

O så klart så somnade ja, de hade ja ju räknat ut långt långt innan 
men de bästa var ändå att jag var inte den enda som somnade. HIHI.
Biggan o ja e tydligen lika bra filmsällskap. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja o imorse så kändes de att ja sov för att ta igen dom timmar ja missade natten innan.
Så jag bad om att få min telefon när Erik hämtade sin när den ringde,
(båda två e väldigt duktig på att kliva upp ur sängen hämta telefonen o slå av alarmet, o sen lägga oss o sova igen :P ) så han hämtade min o ja slog av mitt alarm, sen vid 20 i 8 så kommer Erik och säger:
-Ursäkta kanske låter dumt, men ska du på skolan idag?
 - Ja de ska ja.
-När börjar du då?
-Halv nio som dig, va e de för fel?
-Då får du nog kliva upp för vi ska gå om 20 min. 
PANIK. O stress blev de, så idag blev de ingen dusch eller sminkning.
Utan de blev springa runt o komma på va fan ja skulle ha på mig, 
så tillslut kom ja fram till de att ja ska ha underställ o skidstället på mig.
O nja kanske inte e den mest glamorösa här i världen, men ja orkar inte vara de jämt :P

Så nu ska ja kanske hoppa in i duschen, så att jag kan se lite pigg ut. 
Aja först ska ja hämta ut mitt paket på posten :D 

Inga kommentarer: