söndag 20 mars 2011

Bingolotto

Middag idag blev hemgjorda potatisklyftor med lax och sås =)
Och gott var de, fast de var jag som lagade mat ;) 







Men idag när jag och erik gick på affärn för att handla lite hittade jag 
extremt söta förpackningar av ägg :P 



Den e ju rosa :P :D Så även om jag inte äter så kan ju erik få äta upp dom där :P 
Sen fanns de i grönt och gult också, kanske även ska köpa dom också,
endast för att dom e söta :P haha 

 
Det är jag själv som spelar ikväll, de blir inte lika roligt då men men,
jag hoppas iaf på mer tur idag än förra veckan, och på spel 2,3 o  4,
för ettans bingo gick ju inte alls bra, ett nr från 1000 :P 
De har ju aldrig slagit fel förut :P

------------------------------------
vi har gjort korten svart vita idag, så då blev dom så här
 
Jag älskar svart vita foton men tycker även om dom lika mkt i färg. 
Det händer inte ofta att jag blir nöjd med kort som jag är med på :) 

Ne nu ska ja fortsätta spela bingolotto :)




Inga kommentarer: