onsdag 30 mars 2011

Mat, serier, film

Min älskling e hemma tidigt idag, 
o de klagar då inte jag på då ja ska bort lite senare ikväll, 
då får ja ju sitta o mysa lite längre o ta hand om honom.
För igår hann vi ju inte träffas ngt alls nästan, 
han jobbade över, kom hem och åt och sen åkte han och repade,
och kom hem efter att ja gått o lagt mig :P

till o börja med ska jag laga maten idag, händer ju inte så speciellt ofta :P 
men de kanske inte blir så svår maträtt men ändå, (makaroner och korv)
Efter de ska ja bara sätta mig i soffan med han och se nån dålig serie.

Vid 6 tiden ska ja till Biggan och se film, Hennes karl e ju i Tyskland, eller iaf på väg till 
Tyskland för turné. Så vi ska ha en tjejkväll me film, o kakor kanske? =) 
Får se va de blir för film.

---------------------------------------------------------------------

Under tiden ska E tydligen sitta hemma och spela tv-spel. =) 
Så han e ju extremt glad att ja ska iväg:P 

Imorgon så kanske ja ska höra om hon vill se film då med eftersom 
E är ju o repar då, men kanske ska plugga lite,
har två avstämningar samma vecka,
o nästa vecka blir det nog inte så mycket pluggande ändå eftersom att
jag jobbar mån, tor och fre. Men de ska bli kul o 
jobba. så får man se va man har lärt sig, om man har lärt sig något ;) 

---------------------------------------------------------------------------------

Ne nu ska ja gå o fixa maten innan jag ångrar mig ;)

Inga kommentarer: