onsdag 9 mars 2011

Hata är ett starkt ord

men de gör ja verkligen med CSN.
alltså att de ska ta två jävla veckor innan dom kan titta på en jävla ansökan,
o sen så när man ringer flera dagar i sträck så händer de inget.
O igår var de inte ens en jävla handläggare som hade tittat på ansökan,
men typ 8 imorse så fick ja ett mejl om att det fattades uppgifter 
för att dom skulle kunna godkänna mig CSN-stöd. 
Idioter, kunde dom inte sett de igår när man ändå pratade me dom o
dom tog o tittade på ansökan................
Ja ne men ja e inte arg inte ens lite! eller????
Så nu har jag fått ett nytt intyg av kerstin, 
så min dag med att ta de lugnt o ta hand om mig, gick ju allt annat än bra,
dagen har bestått av STRESS.
Stressade till skolan o fick intyget, sprang till lärcentrum, eller sprang o sprang,
men ja stressade dit iaf, fick rektorn att skriva på.
Ringt runt till alla ja känner typ o frågat efter en scanner, 
som tur var hade pappa en på jobbet så åkte dit,
o nu e intyget skickat. 
Lite har ja ju hunnit med idag iaf. 
Så nu ska ja äta frukost o sen ska ja springa ner i tvättstugan så vi hinner tvätta lite idag också
o sen ska ja fixa köttbullar. får väl se hur de smakar,
Har aldrig gjort hemlagade någon gång.
Så vila o färga håret blir nog inte av idag.

Så alla som kommer att träffa på mig idag,
förlåt men ja e på de värsta humöret just nu...... GAAAAAAAAAH
----------------------------------------------------------------------------------------

Hade ju tänkt att sova ut i morse vilket inte gick så bra kanske,
eftersom de ringde på dörren typ halv 8. 
O innan ja fattade vad de var.
Min första tanke var att ja sovit lite länge o att de var sara som kom
och skulle äta lunch, men tv:n var igång, 
(vi har timer på den så den stängs av kl 8 för att vi ska gå då, så 
vi inte blir allt för sena) så, klockan kunde inte vara så  mkt.
men jag hade ingen brevid mig, o ingenting gick ihop om att Erik kanske precis hade
klivit upp.
Så klev upp gick till dörren, o tittade o där står de två killar me 
kartonger i händerna.
Så går tillbaka till sovrummet och hämtar ett täcke o öppnar,
O de var dom som kom med ett nytt Handfat...:D
Fick ju iaf vara glad en liten stund idag :D 
Så här såg de ut före dom var hit o tittade på det
Så här såg det ut efter dom varit hit o tittat på det
och bestämt att vi ska få ett nytt




Så här ser det ut nu :D 



Ne nu ska ja göra lite nytta så de e klart
sen när Erik kommer hem :D 



1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att ni äntligen har fått ett tvättställ som sitter där det ska