tisdag 29 mars 2011

Skola, biljetter o oväntat packet

Ja ikväll så ska tv:n vara av när ja lägger mig,
spelar ingen roll om det är några bra program eller inte.
Men den ska vara avstängd o sen ska ja sova innan erik, så kanske ja inte
hör hans snarkande hela natten. Men som en klasskompis
sa "skaffa hörselproppar," :P
Men då hör ja inte väckarklockan men de e nog lugnt,
ska nog kunna sova ikväll =) Även om han snarkar :P 

Men idag så har jag varit på skolan en sväng,
inte direkt så speciellt lång dag. men har haft massa annat att göra
sen på stan också, så de var skönt att kunna få de gjort ganska snabbt. 
Men på skolan så hade vi Människa socialt och Kulturellt. 
Där vi fick lyssna på dom som har SFI och sen så fick vi intervjua 
dom hur det var att komma till Sverige. och de var jätteintressant =) 

Efter skolan så gick ja o Paula till stan från Frösön,
och sen runt på stan, hon letade en present till Henrik, och jag skulle iväg o
hämta ut mina o Eriks biljetter till Danko Jones =) 
 

Fick även ett sms på min telefon idag, om att ja skulle hämta ett packet på 
pressbyrån vid tågstationen, o hade verkligen ingen aning om va
fan vi hade beställt, men de blev verkligen bara
en positiv överraskning, eftersom de var våran canvastavla =)
Så jag hoppas den kommer upp idag=)

 
Kommer upp en bild sen om hur den ser ut på väggen :D

Ne nu ska jag sätta mig och skriva in svaren från intervjun. =)

Ha en bra kväll alla =)

1 kommentar:

Marie sa...

åh vad fint :D