fredag 18 mars 2011

Linda och Adde, förlåt

Idag så blev de avstämning på skolan o klarade den,
känns riktigt bra =) Så hoppas de fortsätter så =)
Precis innan ja hade den så ringde ja o väckte erik så han 
var klar när jag var de.
Och efter skolan så åkte ja ner på stan och köpte en tårta och vi tog
bussen ut till Odenskog och till pappas jobb, och firade han,
visserligen så fyller han inte år förrän imorgon. Men då
e han i Björnrike med mamma o matilda.
Så han fick en whiskey och en Whiskey bok och så klart en tårta, 
så ni som e me mamma o pappa o björnrike får tårta ikväll :P :) 
Hoppas han blev lite glad iaf. =)

----------------------------------------------------------------------------------
Idag så hade mer än gärna kunna klonat mig så ja hade kunnat vara nere i 
dalarna med mina äldre syskon. Men jag hoppas de gick bra ändå =)
Känner mig inte som den bästa systern när jag inte kunde komma ner 
och stötta er, men jag hade skola, kanske e en dålig ursäkt,
men jag älskar er iaf, och hoppas att ni har en sån bra dag som möjligt fast
omständigheterna. 
Saknar er, de ska ni veta iaf!!! <3

---------------------------------------------------------------------------------------------
Nu så ska jag bädda tills malin kommer så det är gjort,
ska ju åka o möta henne i Brunflo, så hon hittar hit :D 

1 kommentar: