måndag 7 mars 2011

trötter

Idag så blev de jobb mellan 7-16. 
Och trött var ja, men så går de väl när man ligger o 
vrider o vänder sig i sängen till halv två två på natten o ska kliva upp 6.
O pga av att ja inte kunnat sova så försov jag mig, inte så att ja blev sen till jobbet, 
utan försov mig så ja inte hann duscha, äta frukost o sminka mig.
Men var på jobbet 1 minut i.
Tur de inte e så långt :D 

Så nu e ja äntligen hemma, o ja har lovat både erik o mig
själv att inte sova, för då kan ja inte sova i natt,
men de e otroligt svårt att hålla ögonen öppna :(
Känner mig lite som trötter i snövit :P 
Fast får väl se de på ett sånt positivt sätt att
han e ju söt iaf, så kanske e de ja med ;)

Ne man kanske ska ta fram köttfärs ur frysen så 
den får tina någon gång, så vi kan göra hemlagade 
köttbullar =) 



Inga kommentarer: