söndag 6 mars 2011

omöblering

Blev väckt av att mamma ringde imorse o hörde hur Erik mådde,
o sen kunde ja inte somna om så att jag gick upp o värmde på sconesen 
och gjorde te åt Erik och gick o väckte han vid halv 11.

 
Så ja hoppas de blev gott =) 
Dagen idag kommer att spenderas hemma, kommer inte att
gå utan för dörren, mer än att jag ska till tvättstugan,

jag fattar inte hur två personer kan få så mycket tvätt.
Visst två dagar i rad har de blivit lite, men 
det är ju för att vi har varit i närheten av en katt, så 
vi slänger allt i tvätten för att erik inte ska bli sjuk.
 
Så här ser våran tvättkorg ut nu, tyvärr, 
vi kanske måste tvätta lite oftare?

Sen funderar ja faktiskt på o kanske försöka möblera om här
hemma på något sätt, även om de bara blir att byta garderober :P
Så vi får ha våran skrubb till något annat än en garderob.

Imorgon skulle ja ju gå intro på frösön på kvällen, men har tydligen blivit
dubbelbokad så jag ska jobba dag på oden,
kan ju tyvärr inte ta på mig både och eftersom att jag har två avstämningar i veckan,
Annars skulle de bli jobb mellan 7-22,
Gaah de e väl nackdelen med flera jobb o skola? 
Att man blir dubbelbokad?

Ne nu ska ja göra i ordning allt för tvättstugan.


Just de, Knodde TACK för att du kom med allergimedicin igår,
du e guld värd.
Du ska få tillbaka =) 


ha en bra söndag :D




Inga kommentarer: