måndag 14 mars 2011

Epads

Idag sov jag till ungefär tio, men orkade inte kliva upp förrän vid elva. :p
Packade upp väskan vi hade med oss till Hackås i helgen, sen 
blev att sminka sig så man kunde gå ner på stan när Erik slutade skolan.



Vi tänkte bara göra ett lite ärende idag med att köpa gardiner 
till kök och vardagsrum/sovrum. Men vi var nog på stan i ungefär 3 timmar.
Vi bor ju 5 min från stan, men är verkligen aldrig nere på stan :S Lite pinsamt egentligen. 
Men de blev lite mera inköp idag förutom gardiner. =)
 



Jackan kommer från WE för halva priset., o de bästa med den, e att den 
för de första e snygg och att Erik e lite Avundsjuk :P
 



Denna underbart sköna tröja kommer också från WE.
 
En Regal klocka som e stor o bra :) Täcker ungefär hela min handled,
O sen fick ja min beställning från Moodifast. Och nej jag har inte 
köpt det för att gå ner i vikt, utan att jag har så svårt att äta så
jag ska försöka få i mig 5 mål om dagen och då kommer Moodifast
vara mellan mål mellan frukost och lunch och mellan lunch o middag. 


MEN eftersom jag är laktosintolerant så ska Erik köpa av mig,
för jag har sagt de att jag ska sluta med allt som har mjölk i sig, 
eftersom jag blir ju inte bättre med att äta choklad, och har mjölk vanlig mjölk
i all mat istället för att använda laktosfria produkter.
Så nu idag har jag även köpt Laktosfri mjölk, margarin, smör, cream fresch och Grädde. 
=)
Så de får bli en ny beställning med Moodifast :)

Här kommer lite bilder på hur de såg ut i vardagsrummet 

Och så här såg de ut efter gardinbyte o kuddar och så =) 
 
Och här är Köket.
 
Och efter
 

Nu har vi äntligen fått våra surfplattor
våra Epads, och ja o Erik e nog minst lika tokiga i teknikprylar,
Båda två har en HTC, o nu en varsin surfplatta, fast vi har en
varsin dator.
 Och sen ska vi även skaffa ett Xbox 360 någon gång i vårat liv.

 
   
Eriks                                          Min :D 

Ne nu ska ja fortsätta med min Epad istället :D 

Ha en bra kväll







Inga kommentarer: