onsdag 9 mars 2011

Färgning på G

hårfärgning på G.
Så vi får se om man blir nöjd, 
o eftersom ja e sämst på o färga håret bak så 
fick ja lite hjälp, erik tog över helt o hållet.
Lite roligt fast hemskt?! att erik bryr sig mer om sitt och mitt utseende 
än vad jag gör? 
Fick smink av han förra månaden eftersom han tyckte ja 
hade lite gammalt smink, o sminkade mig lite sällan kanske
o sen dess har
ja nästan sminkat mig varje dag så nu kan ja knappt gå utan smink.
O att jag ska köpa kläder till mig själv o unna mig saker 
de tycker han bara e bra.
och att man köper mycket saker så man tar hand om sig själv,
har ja inte heller gjort förut, men lite mer nu för tiden än förut.
Hur många e de av alla killar som tycker att de e bra att tjejen spenderar 
mycket på sig själv? inte så många gånger man hör de iaf.
Inte för att jag gör det... än o kommer nog inte
börja eftersom ja e lite för snål, men ändå. 
Han blir lika glad varje gång jag köper något, 
o ja har bara ångest :P 
O ju dyrare de är desto bättre kvalité? 
Kan de vara så? ibland, men inte jämt kanske.
Han ska inte få över mig o tycka så.
För ska jag köpa kläder så får byxor helst inte kosta över 150 :O 
Men de finns ju tyvärr inte så mkt byxor som e så billiga. 
Så jag handlar mest på rean...
Men jag har gått med på det iaf att vinterkläder, typ skiddress är bättre 
desto mer den kostar.

 
Ne tillbaka till färgningen nu.
har alltid varit brunhårig fast bara olika nyanser.
Jag är lite feg när de gäller färg. 
Så idag har ja tagit o färgat håret i ädelmahogny.
O för mig är den jätte jätte röd.
Jag tar hellre de säkra före de osäkra och färgar i den 
färgen ja passar i, istället för o testa :P 
Så nu har ja tagit en toning för då kan ja tvätta ur den om 
de ser alldeles för hemskt ut ;)
Samma sak gäller de när de gäller frisyrer. 
Tänk om de skulle se förjävligt ut,
just dom gångerna kommer de att ta evigheter innan håret har växt ut
o kanske kan bli bra igen,

ne nu ska ja försöka få mina tankar på ngt helt 
annat än att de kommer bli totalt misslyckat.
men om tjugo minuter kommer resultatet :D

Inga kommentarer: