torsdag 31 mars 2011

fika, tvättstuga, barn

Skolan e nu avklarad för idag, och har nyss fikat lite med Ullis =) 
O under tiden har ja påbörjat min tvättid, så nu kanske vi kan få lite rena kläder också :P 

så ska snart ta o plocka ur o i diskmaskinen igen, och sen kanske sopa av
golven lite, De syns ganska väl nu att det är vår, eftersom att det är 
grus. ÖVERALLT. 

På skolan idag så gick vi igenom ergonomi, 
som vi ska använda praktiskt på Campus på tisdag. =) 
Sen kom de fram att P är gravid och även Lina.
Åh jag blev sugen, så extremt sugen på barn.
De e ungefär 7 stycken omkring en som har småbarn eller väntar barn.
Men ska inte stressa på Erik, så ja får vänta,
men de är de värt eftersom jag vill att han ska vara pappan till mitt/mina barn.
Så får se när de blir =) 

nu ska jag fortsätta här hemma men tvätten o plocka ihop i köket.

Inga kommentarer: