onsdag 16 mars 2011

sit-ups

Nu så har vi ätit lite middag, och jag gjorde hemgjord potatismos
medan Erik stekte på lax, och till de hade vi sallad och romsås.
Och gott var det. =)
Sen så sitter vi o tittar på Lyxfällan, de e säkert många som sitter i
såna där sits, men vissa fall är då extremt enorma. 
Kommer verkligen aldrig glömma när Vanita var med, jag
var chockad att man kan vara så ovetande, eller vetande var hon väl.
Men levde verkligen i en helt egen värld i en drömvärld. 

Ikväll så kommer Biggan och Tobbe o ska se Tron,
o som de känns just nu så kommer ja inte ens hålla mig vaken i 5 min 
in i filmen, men ska försöka iaf o hålla mig vaken halva filmen iaf.
Vill ju inte vara den tråkiga som alltid somnar när
vi har besök, gör de ju alltid annars när ja o Erik tittar på film. 

Imorgon blir de skola fram till Tolv ungefär, sen hem o äta lunch
o sen till Ulrika på kvällen o se film o träffa Lilla Emil. :) 
Fast han sover nog kanske när ja kommer förbi, men de blir väl
nå film eller massa strunt prat som de alltid blir. ;)
O åker väl dit samtidigt som Erik åker o repar. 

Hm undra om ja ska dra me mig Erik o gå på affären,
o handla ngt gott till ikväll. 
Gurkstavar kanske, o dipp :P 
Kanske inte ska vara jätte onyttig, =) 


O just de, la in denna på Facebook.
Om 5 gillar så ska jag göra 30 situps varje dag fram till sommaren!
Om 10 gillar så ska jag göra 50 situps varje dag fram till sommaren!
Om 20 gillar så ska jag göra 100 situps varje dag fram till sommaren!
Om 40 gillar så ska jag göra 200 situps varje dag fram till sommaren!
Kopiera om du vågar utmana dig själv. Lycka till
Och det är 29 st som gillar än så länge, o dom här två dagarna
så har jag  faktiskt gjort mina 200 sit.ups som ja ska,
får se om ja klarar de varje dag, men än så länge verkar de bra :P 
 
 
 

2 kommentarer:

diana sa...

fin blogg:)

erika sa...

åh va gott med lax! :)