måndag 28 mars 2011

så vill ja också se ut!

Nu har Erik kommit hem efter första dagen på praktiken,
hoppas de har gått bra för han =) 
Själv har jag tagit de hyfsat lugnt, o plockat undan.
De blir verkligen ett bombnedslag så fort man ska göra något i 
denna lilla lägenheten. Men i helgen var de värt de,
min underbara faster kom ju o hälsade på
 
(hoppas du inte blir sur för att ja snodde bilden från FB. ) =)

Nu så håller jag på att laga fiskgratäng, första gången i mitt liv jag lagar de,
så ja e riktigt glad att man kan ringa o höra me mamma o pappa :P 
Ja vet de e fusk, men annars skulle de nog säkert bli helt fel, 
jag är kanske inte den bästa inne i köket. 

Ikväll så kommer Knodde o hans tjej Natalie på besök, 
de ska bli riktigt trevligt. =) 

Så efter att dom varit här så kanske ja ska fixa allt till skolan imorgon. =)

Idag har jag även fått tag på dom på frösön igen, sen ja råkade bli dubbelbokad,
så nu ska ja gå intro tre dagar nästa vecka =) 4, 7 o 8 april, så får hoppas att de går bra =)
Så de känns bra. De känns som att man kanske kan få nå jobb i sommar ändå,
även om de inte blir hela sommaren, men Yran helgen e den enda helgen
i hela Juli som jag inte skrivit i att ja kan jobba. =)
------------------------------------------------------------------

Såg en bild på en blogg idag på en 
tjej som var så extremt vältränad, o fan så fin kropp hon hade.
så nu har ja bestämt de att mina 100 situps om dagen som jag
misslyckades med ska ja börja med igen och ta igen dom 500 jag missat. 
så denna vecka blir de 200 om dagen då, men ja iaf. O sen ska ja även
kliva upp samtidigt som erik o träna hemma om jag
inte kommer iväg till gymmet,
Har ju lite träningsböcker som jag måste läsa igenom och kanske 
försöka följa varje dag också =) 

-------------------------------------------------------------------------------


Inga kommentarer: